صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
سه شنبه / ۲۳ دی ۱۳۹۹ / ۱۰:۱۲
کد خبر: 3498
گزارشگر: 213
۱۱۹۶
۰
۰
۱
رویترز:

مایک پمپئو می خواهد ارتباط ایران و القاعده را افشا کند!

مایک پمپئو می خواهد ارتباط ایران و القاعده را افشا کند!
مایک پمپئو، وزیر خارجه آمریکا، قصد دارد اطلاعات جدیدی را در مورد ارتباط ایران با القاعده افشا کند.

به گزارش رویترز به نقل از منابع آگاه، مایک پمپئو، وزیر خارجه آمریکا، قصد دارد اطلاعات جدیدی را در مورد ارتباط ایران با القاعده افشا کند.

بنابر این گزارش، پمپئو در سخنرانی روز سه‌شنبه خود در باشگاه ملی مطبوعات ایالات متحده، احتمالا در مورد ارتباط جمهوری اسلامی با القاعده و اقدام ایران در پناه دادن به ابومحمد المصری، فرد شماره دو القاعده که در مرداد ماه در تهران کشته شد، اطلاعات جدیدی را ارائه خواهد کرد.

پمپئو پیش از این نیز ایران را به ارتباط به القاعده متهم کرده، اما شواهد مشخصی در این باره ارائه نکرده است.

نیویورک تایمز در ماه نوامبر گزارش داد که ماموران اسرائیلی المصری و دخترش را، که همسر پسر بن لادن نیز بود، در خیابان‌های تهران هدف گلوله قرار داده بودند. مقامات جمهوری اسلامی با رد این گزارش تاکید کردند «تروریست‌های» القاعده در خاک این کشور نیستند.

پیش از این نیز دولت جورج بوش، رییس‌جمهوری پیشین آمریکا، نیز جمهوری اسلامی را به همکاری با القاعده در حملات ۱۱ سپتامبر ۲۰۰۱ متهم کرده بود./

https://www.asianews.ir/u/1YF
اخبار مرتبط
مایک پمپئو، وزیر خارجه آمریکا اعلام کرد که اطلاعات مربوط به نقض کنوانسیون منع تسلیحات شیمیایی توسط ایران از طبقه‌بندی محرمانه خارج شده است.این گزارش که درباره میزان پایبندی کشورهای مختلف جهان به «کنسواسیون منع سلاح‌های شیمیایی است»، تابستان سال ۲۰۱۹ توسط وزارت خارجه آمریکا تهیه شده است.
مایک پمپئو، وزیر خارجه آمریکا در توییتی نوشت: تحریم‌های بین‌المللی علیه ایران از نیمه شب به وقت گرینویچ در تاریخ ۲۰ سپتامبر (۳۰ شهریور) بازمی‌گردد.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید